Новий кросовер Ford Puma

АМСТЕРДАМ, Нідерланди, 15 квітня 2019 р. — Компанія Ford продемонструвала перше зображення Ford Puma — компактного кросовера, у якому вражаючий дизайн екстер’єру поєднується з кращою в класі місткістю багажного відсіку і гнучкістю використання, побудованого на основі технології «м’якого» гібрида з напругою 48 В.

 Продажі Puma розпочнуться наприкінці року, а виробництво автомобіля буде здійснюватися на складальному заводі Ford у румунському місті Крайова, інвестиції у який за період з 2008 року склали близько 1,5 млрд євро.

 Перше зображення Ford Puma дозволяє помітити ключові риси дизайну, до яких належать виразні фари у верхній частині крил та атлетичні і звабливі аеродинамічні обриси, а також компактні пропорції кросовера, що дозволили збільшити кліренс задля більш впевненого керування та забезпечили кращу в класі місткість багажного відсіку, яка становить 456 л.

 Інноваційне рішення для розміщення багажу у задній частині Puma, що розроблялось з урахуванням результатів активного обговорення з клієнтами, покликане задовольнити і перевищити сподівання. Глибокий та практичний відсік для зберігання дозволяє з комфортом розмістити дві сумки для гольфу у вертикальному положенні.

 Силовий агрегат Puma на основі технології Ford EcoBoost Hybrid потужністю до 155 к.с. дозволить оптимізувати показники витрати пального* і забезпечити потужну й чутливу динаміку. Інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час уповільнення та руху накатом, і заряджання 48-вольтної літій-іонної акумуляторної батареї з повітряним охолодженням.

 Крім того, стартер/генератор виконує функцію двигуна, ефективно взаємодіючи з трициліндровим бензиновим двигуном EcoBoost об’ємом 1,0 л зі зниженим внутрішнім тертям. Працюючи замість бензинового двигуна, він використовує збережену електроенергію для максимізації економії пального, а виступаючи в якості допоміжного джерела рушійної сили, забезпечує збільшення сукупного крутного моменту силового агрегату задля оптимізації динамічних характеристик.

 Puma приєднається до лінійки SUV для європейського ринку, що постійно розширюється і включає Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge та новий Explorer Plug-In Hybrid.

 Зараз SUV становлять понад 20 відсотків від загальної кількості автомобілів Ford, проданих у Європі, а в 2018 році продажі зросли більш ніж на 19 відсотків.

 # # # 

Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу ходу із використанням електроприводу відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходитимуть процедуру сертифікації за всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення витрат пального та рівня викидів CO2. Починаючи з 1 вересня 2018 року, процедура WLTP повністю замінить новий європейський їздовий цикл (NEDC), що наразі використовується. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде здійснюватися визначення співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 та показників за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестів можливі деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів, тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того ж автомобіля можуть відрізнятися.