Ford планує до випуску найменший у світі пікап — безпосередньо у вашому телефоні

ДІРБОРН, Мічиган, 21 липня 2019 р. — Серед мільярдів смайлів, які люди щодня надсилають один одному, близько 3000 емодзі уособлюють майже всі види транспорту, зокрема автомобілі, самокати, човни, космічні кораблі та гірськолижні підйомники. Однак фанати пікапів зазначають, що досі не отримали свого унікального смайла. Компанія Ford вирішила усунути несправедливість та випустити смайлик у вигляді пікапа на честь Всесвітнього дня емодзі. 

 «Коли клієнти почали вимагати додати до набору емодзі пікап, ми зрозуміли, що просто зобов’язані зробити все, щоб це сталося, — каже Джо Хінрічс, президент підрозділу автономного транспорту компанії Ford. — Пікапи Ford відомі всім, тому наші спеціалісти найкраще знають, як можна допомогти створенню повністю нового смайла у вигляді пікапа для активних користувачів месенджерів у всьому світі».

Лише за 2018 рік було продано понад мільйон пікапів серії F у всьому світі, тобто кожні 29,3 секунди один автомобіль знаходив свого власника.*

У 2018 році компанія Ford подала пропозицію до Консорціуму Юнікоду (організація, яка розглядає та затверджує введення нових смайлів) про включення пікапа в набір емодзі на будь-якому смартфоні у всьому світі. Тепер цей смайл став кандидатом на включення в майбутню версію Юнікоду.

 Стиль концептуального емодзі був розроблений згідно із сучасними трендами.

 «Наша команда присвятила багато часу вивченню чатів, публікацій блогерів, а також стрічок соціальних мереж, щоб зрозуміти потреби наших клієнтів, — розповідає Крейг Метрос, директор з дизайну північноамериканського підрозділу компанії Ford. — Смайл у вигляді пікапа має бути актуальним, стильним, доносити ідеї людей і втілювати основне значення моделі. У результаті ми пропонуємо сучасний емодзі, який викличе у всіх прихильників пікапів посмішку, подібну до смайла».

Якщо емодзі у вигляді пікапа затвердять на початку 2020 року, його дизайн буде адаптовано для всіх мобільних платформ, щоб стати частиною чатів усіх користувачів месенджерів — від профільних спеціалістів до активних родин та прихильників смайликів.

 Подивитися відео, присвячене створенню нового смайла, можна за посиланням: https://youtu.be/umv1tCTkLa4