Повністю електричний Ford Mustang Mach-E

КЕЛЬН, 18 листопада 2019 року – Вперше за 55 років Ford розширює виробництво спортивних автомобілів Mustang, вводячи відомий компактний автомобіль в епоху електрифікації. Mustang Mach-E – абсолютно новий, повністю електричний кросовер, що наслідує ті ж самі ідеали, які надихнули на створення найвідоміших у світі спортивних купе.

 Mustang втілює свободу, прогрес, швидку динаміку та бунтарство. Відтепер Mustang готовий переосмислити ці ідеї для потужного електричного майбутнього, разом з простором для зростаючих потреб клієнтів та покращеними бездротовими оновленнями, які продовжують удосконалювати автомобіль.

 "На першій в історії автомобільній виставці в Детройті Генрі Форд заявив, що працює над тим, що вдарить, ніби зигзагоподібна блискавка", – розповів Білл Форд, голова ради директорів компанії Ford Motor Company. "Це був Model-T. Сьогодні компанія Ford Motor Company з гордістю представляє автомобіль, який знову вражає, як зигзагоподібна блискавка. Цілком новий, повністю електричний Mustang Mach-E уособлює швидкість, задоволення від водіння та свободу пересування. Саме те, чого потребує нове покоління власників Mustang".

Ford створив Mustang Mach-E завдяки невпинному розвитку, цілком орієнтуючись на потреби та бажання клієнтів. Результат – вишуканий, красивий позашляховик, який забезпечує енергійну їзду та керованість; автомобіль із найсучаснішою технологією зв’язку, яка в перспективі зробить Mustang Mach-E ще кращим.

 Mustang Mach-E буде доступний з опціями акумуляторів зі стандартним і розширеним запасом ходу, а також із заднім або повним приводом. Оснащений акумулятором із розширеним запасом ходу та заднім приводом, Mustang Mach-E має орієнтовний запас ходу до 600 км (понад 370 миль) відповідно до Всесвітньої процедури тестування легкових автомобілів (WLTP) 1. У конфігурації з повним приводом та розширеним запасом ходу Mustang Mach-E має потужність близько 337 к. с. (248 кВт) і 565 Нм крутного моменту2.

 Ford також випускає спеціальну потужну версію. Mustang Mach-E GT прискорюється від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) менш ніж за 5 секунд2, а також має потужність 465 к. с. (342 кВт) і 830 Нм крутного моменту2.

"Mustang Mach-E – це один з найбільш захоплюючих транспортних засобів, які коли-небудь представляв Ford", – повідомив Стюарт Роулі, президент Ford of Europe. "Цей спеціально розроблений електричний автомобіль унікальний, але все одно у ньому впізнається Mustang. Він з’являється саме у потрібний час для клієнтів у Європі".

 Потужність надає нове значення слову "електрифікація"

Mustang Mach-E має три унікальні режими приводу – Whisper, Engage та Unbridled – кожен пропонує налаштовану динаміку водіння. Кожен з режимів включає розроблену керованість автомобіля – спортивне кермове управління, освітлення салону, звуки, налаштовані на водіння справжнього електрокару, та динамічну анімацію на панелі приладів, яка пов'язана з діями водія.

 При запуску двигуна нова система повного приводу Mach-E 4 застосовує крутний момент до передньої та задньої вісі, забезпечуючи вражаюче прискорення та покращене керування для моделі із заднім приводом. Ford налаштував цю систему для забезпечення відмінної тяги на дорозі, суворо випробувавши транспортний засіб на вологій та засніженій місцевості, щоб допомогти контролювати автомобіль на слизькій поверхні.

 "Для тих, хто хоче по-справжньому відчути його потужні можливості або шукає авто для споційного пересування, Mustang Mach-E використовує силу електрифікації, створюючи унікальний досвід водіння та зберігаючи при цьому унікальне відчуття свободи Mustang", – говорить Тед Канніс, директор лінійки продуктів у рамках глобальної електрифікації компанії Ford.

 Mustang Mach-E GT також оснащений системою амортизації MagneRide®, технологією адаптивної підвіски, яка дозволяє водіям долати шлях із комфортом та задоволенням.

Бездоганна технологія, що легко адаптується до стилю вашого життя

Дебютувавши з Mustang Mach-E, система зв’язку та розваг нового покоління SYNC® має  елегантний та сучасний інтерфейс, використовує машинне навчання для швидкого вивчення уподобань водіїв і з часом стає ще кращою завдяки вдосконаленим технологіям бездротового оновлення. 15,5-дюймовий екран системи SYNC наступного покоління та простий інтерфейс дозволяють відмовитись від складних меню, що полегшує доступ до функцій одним дотиком, прокручування пальцями або кнопкою управління, які використовуються в смартфонах і планшетах.

 Завдяки можливостям підключення з хмарними технологіями та функції розпізнавання голосу система SYNC нового покоління уособлює вдвічі більшу обчислювальну потужність SYNC 3, що робить навігацію, медіасистему та підключення смартфону до автомобіля ще більш інтуїтивними.

Система також упроваджує бездротову сумісність із додатками Apple CarPlay, Android Auto та AppLink зі смартфонів та мобільних пристроїв.

"SYNC наступного покоління активно починає пристосовуватися до вас, як тільки ви починаєте користування, швидко вивчаючи ваші уподобання та пропонуючи персоналізовані рішення", – говорить Даррен Палмер, директор із розробки глобальних продуктів Ford напряму "електромобілі на акумуляторних джерелах живлення". "Система може запропонувати сходити в спортзал, якщо вона дізнається, що понеділок – це день тренувань; або зателефонувати додому, якщо ви робите це кожен день після роботи. Результат – це помічник, підключений до хмарного сховища, та інтерфейс, який є інтуїтивно зрозумілим, візуально привабливим та готовим до майбутнього завдяки швидким бездротовим оновленням".

 По мірі того, як SYNC наступного покоління розвивається, щоб з часом краще обслуговувати клієнтів, Ford оснастив Mustang Mach-E здатністю постійно вдосконалюватись завдяки отриманню безпечних оновлень по бездротовому каналу зв’язку, які здатні підвищити продуктивність автомобіля.

 Новий погляд на автомобіль та новий досвід користування – автомобіль Mustang

Використовуючи нову повністю електричну архітектуру Ford, яка розміщує акумулятори всередині нижньої частини кузова, інженери та дизайнери Ford змогли не лише створити транспортний засіб, вірний принципам Mustang, але й максимально збільшити місце у кросовері для п’яти пасажирів та багажу.

 "Успіх технології акумуляторів мав вирішальне значення для розробки Mustang Mach-E, просторого та практичного, з красивим силуетом та динамічним характером, що дуже важливо для наших клієнтів у Європі", – сказав Ульріх Костерс, директор з електрифікованих автомобілів Ford of Europe.

У Mustang Mach-E миттєво можна впізнати Mustang завдяки таким характерним елементам як довгий потужний капот, дизайн задньої частини, агресивні фари та фірмові потрійні задні ліхтарі. Продуманий дизайн та інженерна майстерність забезпечують дивовижний простір на задньому сидінні та достатній простір для розміщення вантажу.

Mustang Mach-E має ще один сюрприз під капотом: передній багажник, у 100 літрів об’єму для зберігання речей, наприклад, сумку для ручної поклажі.

Усередині Mustang Mach-E: простір та відчуття контролю над ситуацією

Щоб по-справжньому скористатися додатковим простором, який надає електрифікація, дизайнери Ford багато працювали із замовниками, в результаті чого зрозуміли, як вони вважають за краще використовувати інтер’єр своїх транспортних засобів. Розроблений відповідно до пропорцій розмірів кросовера, щоб зручно розмістити п’ятьох дорослих, Mustang Mach-E залишає багато місця для друзів, дітей та багажу.

Окрім зовнішнього переднього багажника, заднє багажне відділення пропонує 402 літри простору. Зі складеними задніми сидіннями Mustang Mach-E може похизуватися 1420 літрами місця – це більш ніж достатньо для багажа, кемпінгового спорядження чи будь-яких інших речей, які ви хочете взяти із собою3

 Всередині Mustang Mach-E скрізь демонструє поєднання вишуканого сучасного дизайну та розумних функціональних можливостей. Доступна аудіосистема преміум-якості B&O Sound має динаміки, які легко інтегруються в передній частині.

 Навіть панорамний дах із фіксованим склом має секрет: спеціальне скляне покриття з захистом від інфрачервоного випромінювання допомагає салону зберігати прохолоду влітку та тепло взимку. Крім того, внутрішній шар між склом допомагає захистити від ультрафіолетових променів.

 Обмежений випуск модифікації First Edition буде доступний із розширеним запасом ходу, повним приводом, ексклюзивним лакофарбовим покриттям Grabber Blue Metallic, повноцінним панорамним дахом, контрастною стрічкою на сидіннях та написом "First Edition " на накладках на пороги.

 Зрештою, сідати в автомобіль та запускати двигун легко та зручно завдяки технології використання телефону як ключа "Phone As A Key"4, що вперше з’являється  в Mustang Mach-E серед усієї лінійці автомобілів Ford. Використовуючи Bluetooth, автомобіль може виявляти смартфони власників під час їх наближення, розблоковуючи Mustang Mach-E та дозволяючи їм почати рух, не виймаючи телефон із кишені та не використовуючи брелок. Щоб розблокувати транспортний засіб, на клавіатурі на B-стійці можна ввести резервний код, якщо телефон розрядиться, окремий код для введення на центральному сенсорному екрані дозволить запустити двигун та керувати транспортним засобом.

Технологія акумулятора дозволяє вам працювати з легкодоступними рішеннями для зарядки 

Mustang Mach-E буде доступний як зі стандартним запасом хода (літій-іонний акумулятор потужністю 75,7 кВт/год), так і з розширеним (акумулятор потужністю 98,8 кВт/год), який має орієнтовний запас ходу відповідно до процедури WLTP до 600 км (більше 370 миль) в конфігурації з заднім приводом1.

 Ці вдосконалені акумулятори оснащені 288 літій-іонними елементами для специфікації стандартного запасу ходу та 376 літій-іонними елементами для специфікації розширеного запасу ходу. Розроблений, щоб допомогти максимально збільшити внутрішній простір та сприяти оптимізованій динаміці водіння з низьким центром ваги, акумулятор розташований на підлозі між двома осями автомобіля та перевірений при екстремальній температурі – 40 градусів Цельсія нижче нуля. Акумулятори надійно закріплені у водонепроникному корпусі, оточеному захистом від пошкодження під час аварій. Акумулятор використовує вдосконалену систему підігріву та охолодження активної рідини, щоб регулювати температуру для оптимальної роботи в екстремальних погодних умовах та зменшувати час зарядки.

 Оскільки власники електромобілів здійснюють до 80 відсотків заряджань у себе вдома, Ford пропонує рішення Ford Connected Wallbox, що забезпечує майже пятикратне збільшення потужності зарядки від побутової розетки. Це означає, що клієнти можуть додати приблизний середній запас ходу 62 км (38 миль) за годину зарядки для конфігурації із розширеним запасом ходу та заднім приводом5. Кабель для домашнього заряджання Ford Home Charge Cable, що входить до комплектації автомобіля, може додати орієнтовний середній запас ходу 14 км (9 миль) за годину зарядки при використанні типової європейської побутової розетки5.

 Підключена система навігації визначатиме актуальні розташування громадських зарядних станцій під час поїздок та спонукатиме власників заряджатися у найзручніших точках на кожному маршруті – все, щоб переконатися, що вам не потрібно хвилюватися про запас ходу5.

Ford також полегшує зарядку вдома або в дорозі , надаючи безліч рішень для зарядки в домашніх умовах та пропонуючи клієнтам доступ до мережі зарядних станцій FordPass. У партнерстві з NewMotion та за допомогою можливостей зв’язку, що постачаються за допомогою бортового модему FordPass Connect, додаток FordPass надасть клієнтам доступ до найбільшої та швидкозростаючої мережі Європи із понад 125 000 публічних зарядних станцій у 21 країні. Клієнти зможуть безперешкодно використовувати точки зарядки на багатьох ринках, ініціюючі та оплачуючи послуги з заряджання за допомогою єдиного акаунту для спрощеного користування4. Кабель для заряджання на громадських станціях Ford Public Charge Cable також входить до комплектації автомобіля.

 Ford є членом-засновником та акціонером консорціуму IONITY, який має на меті побудувати 400 станцій з високою потужністю зарядки у ключових європейських місцях до кінця 2020 року. Це дозволяє значно скоротити час зарядки для повністю електричних транспортних засобів у порівнянні з існуючими системами – ідеально підходить для подорожей на великі відстані. З максимальною потужністю зарядки 150 кВт, Mustang Mach-E з акумулятором з розширеним запасом ходу та заднім приводом може додати відстань до 93 км (57 миль) протягом 10 хвилин зарядки на станції швидкого заряджання від джерела постійного струму5. Очікується, що Mustang Mach-E зі стандартним запасом ходу заряджається від 10 до 80 відсотків приблизно за 38 хвилин на станції швидкого заряджання від джерела постійного струму6.

 "Mustang Mach-E – це початок нової ери для Ford, і ми дуже схвильовані перед його презентацією нашим замовникам у Європі", – зазначив Роулі. "Цей абсолютно новий автомобіль представляє набагато більше, ніж просто водіння з нульовими викидами: він пропонує досвід водіння без стресу та загальний спокій для власників електромобілів".

 # # # 

1 Заявлені показники споживання пального/енергії, викиди CO2 та електричний запас ходу вимірюються відповідно до технічних вимог та специфікацій Європейських регламентів (ЄС) 715/2007 та (ЄС) 692/2008 із останніми змінами. Споживання пального та викиди CO2 визначаються для модифікації автомобіля в цілому, а не для окремого автомобіля. Застосована стандартна процедура випробувань дозволяє порівнювати різні типи транспортних засобів та різних виробників. Окрім економічної ефективності автомобіля, поведінка за кермом, а також інші нетехнічні фактори відіграють значну роль у визначенні споживання пального/енергії автомобілем, викидів CO2 та електричного запасу ходу. СО2 – основний парниковий газ, що спричинює глобальне потепління.

Починаючи з 1 вересня 2017 року деякі нові транспортні засоби підлягають сертифікації за Всесвітньою гармонізованою процедурою випробувань легкових транспортних засобів (WLTP) згідно з (EU) 2017/1151 із останньою поправкою, яка є новою, більш реалістичною процедурою випробування для вимірювання витрат пального та викидів CO2. З 1 вересня 2018 року WLTP розпочав заміну нового європейського їздового циклу (NEDC), що є неактуальною процедурою тестування. Під час поетапного виведення процедури NEDC, споживання пального та викиди СО2 у WLTP співвідносяться з показниками NEDC. Існуватиме деяка розбіжність у порівнянні з попередніми значеннями споживання пального та викидами, оскільки деякі елементи випробувань змінилися, тобто у того ж самого автомобіля можуть бути різні значення витрати пального та викидів CO2.

 2 Оснований на розрахунку виробника за допомогою методів комп'ютерного моделювання. Ваші результати можуть відрізнятися.

 3 Вантажопідйомність обмежена масою та розподілом ваги.

 4 Функцію потрібно активувати.

 5 Орієнтовний запас ходу та час зарядки на основі методів комп'ютерного моделювання виробника та розрахунку відповідно до циклу водіння WLTP. Офіційно затверджені показники енергоефективності будуть опубліковані ближче до дати продажу. Швидкість зарядки зменшується, коли акумулятор досягає повної потужності. Окремі результати можуть відрізнятися залежно від часу пікового заряду та стану заряду акумулятора. Реальний запас ходу автомобіля змінюється в залежності від таких умов, як зовнішні елементи, поведінка водія, технічне обслуговування автомобіля та вік літій-іонного акумулятора.

 6 Час зарядки оснований на методах комп'ютерного моделювання виробника. Швидкість зарядки зменшується, коли акумулятор досягає повної потужності. Результати можуть відрізнятися залежно від пікового часу зарядки та стану заряду акумулятора.

 BANG & OLUFSEN© 2019 , B&O© 2019. BANG & OLUFSEN™ та B&O™ є зареєстрованими торговими марками компанії Bang & Olufsen Group. Ліцензія компанії Harman Becker Automotive Systems Manufacturing Kft. Всі права захищені.